søndag 12. august 2007

Prime Time


Prime Rime

CD: 9

Tid:11.06.36

Skrevet av : Liza Marklund

Oversatt av:Kari Bolstad

Lest av:Gisken Armand


Dette var en av mine første lydbøker jeg hørte på.

Jeg hørte mye på hørespill før når jeg var mindre i Lørdagsbarnetimen.Og Spennede hørespill fra Radioteateret.

Og dette bringte virkelig gode minner tilbake.Og etter denne lydboken kan man vel si at jeg ble hektet:)

Liza Marklund en fantastisk god forfatter og har skrevet flere bøker om Annika Bengtzon.

Annika Bengtzon som jobber som journalist i en av Sveriges største avis. Og som går inn i jobben sin med livet som innsats.

Denne gangen skal Annika dekke et mord ,hvor hennes beste vennine er en av de mistenkte.

Samtidig som Annika skal gjøre en god jobb som journalist.Er mannen hennes Thomas sint på henne.Dette fordi han mener hun forsømmer sin rolle som mor for sine to barn,og som hans kone.Og Annikas sjef Anders Schyman drar henne inn i en offentlig maktkap.Og mens alt dette skjer går en morder løs.Utrolig spennede lydbok.Gisken Armand som leser gjør en utrolig bra jobb.

Hun kan virkelig gjøre boken levende...


Ingen kommentarer: